فتح خرمشهر؛ فتح خون/

دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اردبیل با جانباز دفاع مقدس

مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اردبیل، با «مسعود پوراحد» جانباز عملیات «بیت‌المقدس» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 23May 2022

دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس وتأمین اجتماعی نیروهای مسلح اردبیل با «پوراحد» جانباز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «سعید مشیری» مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل به‌همراه «غلام‌علی ولی‌نژاد» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل، صبح امروز (دوشنبه) به مناسبت ایام چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور در منزل جانباز این عملیات «مسعود پوراحد»، با وی دیدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این دیدار، با اشاره به ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و صبر و استقامت آنان، بر ضرورت حل مشکلات آنان توسط دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه، تأکید کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: با توجه به بیماری همسر جانباز «پور احد»، بر خود وظیفه می‌دانیم تا خدمات و تسهیلات لازم را در این زمینه به خانواده این جانباز ارائه کنیم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان، از جانباز «مسعود پوراحد» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار