جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

موزه‌ها شناسنامه هویت ملت‌ها در مقاطع مختلف تاریخ هستند

امیر سهرابی ضمن تبریک «روز جهانی موزه» بر اراده هر چه بیشتر همه مسئولان در تکمیل مراکز فرهنگی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: موزه‌ها ویترین عبرت‌ها و شناسنامه هویت‌ ملت‌ها در مقاطع مختلف تاریخ هستند.
کد خبر: ۵۲۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 23May 2022

موزه ها ویترین عبرت و شناسنامه هویت ملت ها در مقاطع مختلف تاریخ اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز (دوشنبه) به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره ادبی «یوسف» وارد خوزستان شده بود با همراهی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در اهواز بازدید کردند.

امیر سهرابی در این بازدید ضمن تبریک «روز جهانی موزه» بر اراده هر چه بیشتر همه مسئولان در تکمیل مراکز فرهنگی دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: موزه ها ویترین عبرت‌ها و شناسنامه هویت‌ ملت‌ها در مقاطع مختلف تاریخ‌اند.

وی گفت: خاک خوزستان، سراسر موزه حماسه و ایثار است اما ساخت و تکمیل این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در سطح ملی هم طراحی شده است برای نسل جوان ما ضرورت دارد و امیدواریم با ارتباطات خوب و پیگیری های مداوم سردار مرادحاجتی هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح این شناسنامه ارزشی در قلب خوزستان باشیم.

سردار مرادحاجتی که در این بازدید، امیر سهرابی را همراهی می کرد نیز گزارشی از روند ساخت پروژه تاکنون و اعتبارات جذب شده اخیر ارائه داد و بر همت بلند استان برای تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد.

پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در پارک شهروند اهواز قرار دارد و تاکنون فاز اول آن بیش از 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار