المالکی ضمن هشدار درباره بازنگری در روابط دوجانبه:

آمریکا سپر دفاعی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از مجازات است

وزیرخارجه تشکیلات خودگردان در سخنانی از سیاست‌های واشنگتن انتقاد کرد و درباره بازنگری در روابط دوجانبه به کاخ سفید هشدار داد.
کد خبر: ۵۲۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 23May 2022

آمریکا سپر دفاعی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از مجازات استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه روسیا الیوم، «ریاض المالکی» وزیرخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) با انتقاد از دولت آمریکا، از روند کند اجرای وعده‌های جو بایدن انتقاد کرد و اظهار داشت: آمریکا به سپر دفاعی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از مجازات تبدیل شده است.

وی افزود: واشنگتن از قدرت خود و ابزار‌های تحریمی‌اش برای فشار بر کشور‌های عضو سازمان ملل، جهت جلوگیری از اتخاذ تصمیمات علیه رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند، آن‌ها همچنین از حق وتو و کمک‌های مالی و سیاسی برای فشار بر کشور‌های مختلف جهت جلب حمایت‌های آن‌ها از تل‌آویو بهره‌برداری می‌کنند.

ریاض المالکی تاکید کرد: ما شاهد عدم توجه آمریکایی‌ها به اجرای برخی تعهدات‌شان هستیم و نمی‎‌خواهیم شرایط به مرحله‌ای برسد که مجبور به بازنگری در روابط با واشنگتن شویم. ما از آمریکایی‌ها می‌خواهیم که سیاست‌های دوگانه خود را به ویژه در ارتباط با مساله فلسطین کنار بگذارند.

وزیرخارجه تشکیلات خودگردان همچنین از تصمیم دولت آمریکا در حذف گروه صهیونیستی «کاخ» از فهرست گروه‌های تروریستی، بشدت انتقاد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار