فتح خرمشهر؛ فتح خون/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد؛

سوم خرداد نماد عزت و سربلندی ملت ایران است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 23May 2022

سوم خرداد نماد عزت و سربلندی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد ۱۳۶۱ برگ زرین حماسه‌های عاشقانه مردان سرزمین نور و مقاومت و حماسه است که در تاریخ می‌درخشد؛ روزی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر سرافرازانه بر قله فتح و پیروزی به اهتزاز درآمد و جشن باشکوه آزادسازی خاک مقدس خرمشهر از چنگال رژیم بعثی صدام در شهر برپاشده است.

روزی که مسجد جامع به عنوان نماد مقاومت و پیروزی شاهد زیباترین سرود فتح بود؛ فتحی که امروز به چهل سالگی رسید؛ گرامی باد چهلمین سال گرامیداشت «فتح خرمشهر»

گرامی می‌داریم یاد و خاطره ظفرمندان رزمنده و حماسه‌آفرینانی که با شجاعت و ایثار و فداکاری درس بزرگ ایمان و اخلاص و ولایت‌پذیری را در جای جای این سرزمین فریاد زدند.

سوم خرداد نماد شکوهمندانه عزت و سربلندی مردمی است که اجازه ندادند ذره‌ای از خاک قهرمان‌پرور خرمشهر به دست دشمن بیفتد؛ حماسه آفریدند و با تقدیم قریب به ۶ هزار شهید، پیروزی را به ارمغان آوردند.

امروز که چهل سال از آن حماسه‌های باشکوه می‌گذرد، گرامی می‌داریم یاد شهدای عزیزی را که جان بر کف ایستادند و مقاومت کردند تا خرمشهر برای همیشه زنده بماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت چهلمین سال آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامیداشت شهدای استان مازندران در عملیات بیت المقدس اعلام می‌دارد؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «خرمشهر‌ها در پیش است» و امروز جوانان ما با الگوگیری از آن حماسه‌ها باید در میدان‌های جنگ نرم، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بایستند و مقاومت کنند؛ راه بزرگ فتح و پیروزی از کوچه‌های ایمان و اخلاص می‌گذرد و مرد این میدان بودن عاشق می‌خواهد که ایثار کند همچون شهدای فتح خرمشهر.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار