فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

کلید «فتح خرمشهر» توکل به خدا بود

سردار «ملکی» با بیان اینکه کلید فتح خرمشهر توکل به خدا بود، گفت: وظیفه داریم این حماسه عظیم را به همگان و به ویژه به جوانان منتقل کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 24May 2022

کلید «فتح خرمشهر» توکل به خدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در برنامه زنده تلویزیونی «صبح مازندران» با بیان اینکه «فتح خرمشهر» حس پیروزی، سربلندی و وحدت در بین مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: این حماسه درس‌های مقاومت، ایثار، صبوری، اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه را به ما آموخت.

وی افزود: خرمشهر در چهارم آبان ۱۳۵۹ توسط دو لشکر سپاه سوم رژیم بعث عراق به اشغال درآمد، گفت: این شهر به مدت ۵۷۸ روز در اشغال بود و سرانجام با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و مردم غیور و مومن آزاد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه خرمشهر نماد مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی است، بیان داشت: رزمندگان اسلام با قدرت و توکل به خدا فتح شیرین را در سوم خرداد ۶۱ رقم زدند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه کلید فتح خرمشهر توکل به خدا بود، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم این حماسه عظیم را که اوج موفقیت رزمندگان در عملیات بیت المقدس بود، به همگان و به ویژه به جوانان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار