فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده مجلس شورای اسلامی:

سوم خرداد ترجمه اصیل مقاومت و پیروزی است

«چنارانی» با صدور پیامی به‌مناسبت سوم خرداد، فتح خرمشهر را آغاز اضمحلال دشمنانی دانست که با تمام قدرت برای فروپاشی گفتمان انقلاب اسلامی به میدان آمده بودند.
کد خبر: ۵۲۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، به‌مناسبت سالگرد عملیات پیروزمندانه «الی بیت‌المقدس»، «هاجر چنارانی» نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد فتح خرمشهر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا

سلام بر خرمشهر، شهر خون و حماسه، خرمشهر نماد مقاومت ملتی است که تسلیم در جغرافیای باورش هیچ مفهومی ندارد و سوم خرداد حامل تمام تاریخ شجاعت، ایثار، استقامت، شهادت، آزادگی و بزرگی این ملت است.

سوم خرداد ترجمه اصیل مقاومت و پیروزی است و برای همیشه بر تارک تمام مبارزات و مقاومت‌های مردمی جهان می‌درخشد و فتح خرمشهر آغاز اضمحلال دشمنانی بود که با تمام قدرت برای فروپاشی گفتمان انقلاب اسلامی به میدان آمده بودند؛ دشمنانی که امروز و در سایه شجاعت فرزندان وطن جرات تعدی به این سرزمین در وجودشان مرده است و این مهم را فهم کرده‌اند که ایران برای هیچ بیگانه‌ای جزیره ثبات نیست.

اینجانب سالروز آزادسازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و همه ملت بزرگ و رشید ایران تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون ملت ایران را در پاسداری و پاسداشت میهن عزیز و آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند قادر و متعال مسئلت دارم.» 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها