رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی:

بهداری‌های نیروهای مسلح و وزارت بهداشت در حوزه سلامت برنامه مشترک جهادی بریزند

سرلشکر صفوی گفت: بسیج پزشکی ما بیش از یک هزار پزشک دارد. اگر این مجموعه با محوریت وزارت بهداشت است، باید موسسه و بهداری نیرو‌های مسلح با مجوز رهبری و ستاد کل به کمک وزارت بهداشت بیایند تا یک کار جهادی انجام دهیم.
کد خبر: ۵۲۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «رحیم صفوی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی در جلسه هیات امنای موسسه بهداری رزمی اظهار داشت: ما اگر به دنبال عاقبت به خیری و به دنبال کرامت انسانی خودمان هستیم فلسفه وجودی خود را بعد از بندگی خداوند خدمت به خلق خدا قرار بدهیم. بهترین خلق خدا محرومان و مستضعفان هستند که جز خداوند هیچ پشت و پناهی ندارند. حالا این محروم و مستضعف اگر هم مریض شد باید به کمک او آمد تا از بین نروند.

جهاد سلامت را باید با همه مجموعه‌ای که داریم انجام داده و پیش ببریم

سرلشکر صفوی ادامه داد: ما باید جهاد سلامت را با همه مجموعه‌ای که داریم انجام داده و پیش ببریم. آقای اخوان گفتند که ۵۰ بیمارستان صحرایی موجود است. الان دانشجویان رشته‌های پزشکی ما حاضر هستند که به صورت جهادی در بحث سلامت کار کنند؟

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج پزشکی ما بیش از یک هزار پزشک دارد. اگر این مجموعه با محوریت وزارت بهداشت است، باید موسسه و بهداری نیرو‌های مسلح با مجوز رهبری و ستاد کل به کمک وزارت بهداشت بیایند تا یک کار جهادی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما به شکل عادی نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم. زمان زیادی نداریم و با محدویت زمان روبرو هستیم. یک روحیه جهادی و یک یاعلی لازم داریم که این یاعلی باید در تفکر و اندیشه ما ظاهر شود.

جهاد سلامت را باید با همه مجموعه‌ای که داریم انجام داده و پیش ببریم

سرلشکر صفوی یادآور شد: ما انسان‌های عملگرایی هستیم. یعنی هم خوب فکر می‌کنیم و هم خوب عمل می‌کنیم. ما آرمان‌گرای عملگرا هستیم.

دستیار و مشاور رهبری عنوان کرد: سال گذشته برخی از سازمان‌ها آن کمک‌های لازم را نکردند. هیچ کس در این هیات امنا و در این موسسه حقوق بگیر نیست. همه افرادی که در این موسسه هستند از خودشان هم چیزی در میان می‌گذارند.

وی اظهار داشت: خواهش می‌کنم که این موسسات به تعهدات خودشان عمل کنند. امیدوارم خداوند کمک کند و گام دوم و چهل ساله دوم را بهتر از چهل ساله اول به پیش ببریم و یک کشور سالم به همراه جوانان سالم و امیدوار و یک الگویی برای دولت سازی اسلامی بسازیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار