فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد:

حماسه فتح خرمشهر تبلور ایثار، رشادت و همدلی بود

امیر «رضایی» گفت: رمز موفقیت رزمندگان ما در عملیات آزادسازی خرمشهر، اتحاد، ایمان، ولایت‌محوری و تبلور ایثار بین مردم و نیروهای مسلح بود.
کد خبر: ۵۲۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 24May 2022

حماسه فتح خرمشهر تبلور ایثار، رشادت و همدلی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، سردار «سعید کوشی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس، امیر «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس، «اسماعیل محبی‌پور» معاون سیاسی استاندار فارس، «سید مصطفی بحرینی» دادستان شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین «کاظم موسوی» رئیس کل دادگستری فارس و «لطف‌الله شیبانی» فرماندار شهرستان شیراز و جمعی از مسئولان استانی امروز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رمز موفقیت رزمندگان ما در این عملیات ایمان،اتحاد، ولایت‌محوری و تبلور ایثار و رشادت و همدلی بین مردم و نیروهای مسلح بود.

امیر رضایی افزود: سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که برای حفظ خرمشهر بر زمین ریخته شد و استقلال و آزادی امروز مرهون ایثارگری و مجاهدت رزمندگان ما است که درس آزادگی را از مکتب سیدالشهدا علیه السلام آموختند.

در ادامه این برنامه پس از اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط نونهالان و دهه هشتاد و نودی‌های شیراز حاضرین در برنامه بر بالین شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس «محمد علی‌پور اطهباناتی» حاضر شده و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 در پایان این مراسم از خانواده شهید «احمد خسروی»، خانواده شهید «حسین شریفی» شهید مدافع امنیت از نیروی انتظامی و خانواده شهید سرتیپ «کمالی شهید» تجلیل شد.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار