فتح خرمشهر؛ فتح خون/ بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تبیین حقایق حماسه مقاومت رسالت مستمر اصحاب فرهنگ و رسانه است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اعلام کرد: بی‌تردید بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 28May 2022

تبیین حقایق حماسۀ مقاومت رسالت مستمر اصحاب فرهنگ و رسانه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر و بر تبیین حقایق و واقعیت‌های حماس مقاومت تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

سالروز حماسۀ آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را باید فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.

عملیات عزتمند بیت المقدس و فتح خرمشهر، عرصۀ حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی، مجاهدت ملت غیور ایران تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا در سایه سار توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود، که توانست ناکارآمدی قدرت‌های استکباری را در برابر قدرت الهی به نمایش بگذارد که باگذشت سالیان متمادی این معجزه الهی؛ جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تأثیرگذار و فرامنطقه‌ی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

بی‌تردید بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر و دیگر مناطق اشغالی از لوث وجود متجاوزین، رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن سلام و درود و نثار صلوات به روح پرفتوح تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس معتقد است در چلۀ دوم انقلاب و در قرن پانزدهم باید با برنامه‌ریزی دقیق و تدبیر و اقدام جهادی در اندیشه فتح خرمشهر‌های فرهنگی و اقتصادی بوده و با فروکاستن از نارسائی‌ها و مشکلات و با وحدت، همدلی و تشریک مساعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری، علمی و تولیدی بستر مناسبی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فراهم ساخته و بلطف حق تعالی قله‌های شرف و عزت ملی را فتح نموده و شاهد توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار