فتح خرمشهر؛ فتح خون/ بیانیه اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به مناسبت سوم خرداد؛

حماسه آزادسازی خرمشهر، نماد غیرت ملی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 24May 2022

حماسه آزادسازی خرمشهر، نماد غیرت ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز ملی مقاومت‌، ایثار و پیروزی را صحنه نمایش هوشمندی و آمادگی ملت ایران برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و اراده آنان برای فائق آمدن بر چالش ها می دانیم و این روز پر غرور را خدمت مردم شریف ایران اسلامی به ویژه امت حزب الله و شهید پرور استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می درخشد و منشاء عزت‌، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه ها و نقشه های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

آزادسازی خرمشهر در هنگامه ای رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران عزیز بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزین ارتش بعثی صدام بود‌، اما با پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام ، این دستاورد بزرگ نماد غیرت ملی و سرآغاز تغییر معادلات جنگ به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام گردید.

با عرض تبریک مجدد فرخنده روز آزادسازی خرمشهر به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تکریم مقام شامخ شهیدان وحماسه سازان این حادثه عظیم تاریخی، بر آمادگی‌های همه جانبه نیرو های مسلح و بسیج مردمی همیشه در صحنه برای رویارویی قاطعانه و سلحشورانه با هرگونه تهدید علیه استقلال و تمامیت ارضی، امنیت، آرامش  پیشرفت ملت و کشور و دستاوردهای سترگ انقلاب و نظام اسلامی تاکید می‌نماییم.

بی‌تردید ملت بزرگ ایران با تأسی به این تجربه گران سنگ در سایه وحدت‌، همدلی و یکصدایی و به ویژه اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی)‌، بر تمامی چالش‌ها و موانع ساخته و پرداخته تلاش باطل دشمنان فائق خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها