فتح خرمشهر؛ فتح خون/ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود؛

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت»

ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت» به منظور گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جمعی از فرماندهان، خانواده معظم شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس روز چهارشنبه چهارم خرداد ساعت ۱۶ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 24May 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت» با مشارکت بسیج شهرداری منطقه ۶ و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۶ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود. 

در این برنامه با توجه به اهمیت و نقش سوم خرداد در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت «محمود ژولیده» رزمنده دفاع مقدس و «مصطفی باغبانی» رزمنده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به روایتگری و بیان خاطره از وقایع و رویداد‌های سال‌های حماسه به عنوان یک رخداد مهم و جلوه‌ای از اقتدار ایران می‌پردازند.

همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام، پیشکسوتان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ازجمله «سیدکامران مشهدی»، «شاهرخ راد»، «مرتضی جمشیدزاده»، «مسعود محمدرضایی» و «مهدی جهانشاهی» از جمله بخش‌های درنظر گرفته شده این برنامه است.

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت»

فتح خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط نیرو‌های ارتش عراق در سوم خرداد ۱۳۶۱ با رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام از دشمن باز پس گرفته شد؛ رزمندگان اسلام پس از آزادی خرمشهر در اولین اقدام در مسجد جامع خرمشهر نماز شکر به جا آوردند.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار