رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

تلاش شورای اسلامی شهر اصفهان برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش ما بر این است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان، پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان تکمیل و در جایگاهی متناسب با این شهر قرار گیرد و به‌طور صحیح نیز مدیریت شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 24May 2022

مدیریت شهری آمادگی اداره موزه دفاع مقدس اصفهان را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «محمد نورصالحی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره تلاش‌های این شورا برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: در بودجه سال ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اصفهان، رقم خوبی برای این مرکز فرهنگی پیش‌بینی شد.

وی افزود: در جلسات مختلف به صورت شفاهی و همین‌طور در قالب ارائه کتبی، اعلام آمادگی کرده‌ایم که اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، در اختیار شهرداری اصفهان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: معتقد هستیم که سیاست‌گذاری درباره این مرکز فرهنگی بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد و اجرای کار به شهرداری سپرده شود.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان، پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان تکمیل و در جایگاهی متناسب با این شهر قرار گیرد و به‌طور صحیح نیز مدیریت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار