عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان در دستور کار قرار گیرد

«شریعتی» با بیان اینکه باید توسعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان در دستور کار قرار گیرد، گفت: در دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان، توجه ویژه‌ای به این مرکز فرهنگی شده؛ اما هنوز آن‌طور که باید و شاید به جایگاه مطلوب و در شأن شهر اصفهان نرسیده است.
کد خبر: ۵۲۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 24May 2022

توسعه موزه دفاع مقدس اصفهان در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «احمد شریعتی» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، در جلسه امروز (سه‌شنبه) این شورا، با اشاره به جایگاه اصفهان در دفاع مقدس، اظهار داشت: با وجود فعالیت چند لشکر رزمی اصفهان در دوران دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان در جایگاه مطلوبی قرار ندارد، در حالی که باید در کل کشور و میان کلانشهر‌ها شاخص باشد.

وی با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان باید راحت در دسترس مردم باشد، گفت: اصفهان به عنوان شهر ایثار و شهادت شناخته می‌شود و باید این مرکز فرهنگی به گونه‌ای باشد که گردشگران آن را از نزدیک بازدید کرده و خاطرات رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اصفهان برای‌شان به یادگار بماند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید توسعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان در دستور کار قرار گیرد، افزود: در دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان، توجه ویژه‌ای به این مرکز فرهنگی شده؛ اما هنوز آن‌طور که باید و شاید به جایگاه مطلوب و در شأن شهر اصفهان نرسیده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد اردوی راهیان نور، بیان کرد: در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب می‌بینیم که اصفهان جایگاهی در این میان ندارد. به عنوان مثال در خرمشهر، فعلا در حال استفاده از جایگاه خوزستان هستیم، در این رابطه خبر‌های خوبی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه امکانات دارخوین به منظور ایجاد جایگاهی برای اصفهان، در حال فراهم شدن است.

«شریعتی» خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در دارخوین مستقر بود و باید کمک شود که با راه‌اندازی جایگاه اصفهان در این منطقه، خاطرات رشادت‌های رزمندگان این لشکر زنده و جایگاهی برای معرفی اختصاصی نقش اصفهان در دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها