فتح خرمشهر، فتح خون/ همزمان با سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت؛

بازدید امیر «سهرابی» از استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» در اهواز

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همراهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 24May 2022

بازدید امیر «سهرابی» از استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که روز گذشته (دوشنبه) به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره ادبی «یوسف» وارد خوزستان شده بودند امروز با همراهی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» بازدید کردند.

امیر سهرابی در این بازدید، ضمن تبریک سالروز ملی فتح خرمشهر، نگاه فرهنگی و رسانه ای سردار مرادحاجتی را ارزشمند و ضروری دانست و اظهار داشت: اتفاق بسیار خوشایندی است که استان خوزستان با این همه ظرفیت متعدد در حوزه دفاع مقدس دارای یک فضای رسانه ای باشد.

وی افزود: همه باید به این شکل به صداوسیما کمک کنیم و با تولید محتوای فاخر صوتی و تصویری در حوزه تخصصی دفاع مقدس بتوانیم رسالت مان در نشر ارزش ها را به انجام برسانیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امیدوارم با همت و اراده ای که در خادمین حوزه دفاع مقدس خوزستان مشاهده می کنیم شاهد تولید برنامه هایی در سطح ملی در این استودیو باشیم.

استودیوی تخصصی دفاع مقدس «عصر ماندگار» اولین استودیوی تلویزیونی حوزه دفاع مقدس استان خوزستان است که توسط سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با کمک خیرین تجهیز و در اهواز راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار