فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه:

دستاورد‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان گفته شود

سردار «صادقی» با تاکید بر تبیین دستاورد‌ها و جذابیت‌های نظام اسلامی و انقلاب، گفت: دستاورد‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی باید به نسل جوان گفته شود؛ عدم تبیین آن‌ها موجب جایگزینی انحرافات از سوی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 24May 2022

دستاورد‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان گفته شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «حسین رضا صادقی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه امروز در یادواره ۲۶۰ شهید عملیات بیت‌المقدس و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای رشت، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیف اصلی مسئولان نظام است.

وی با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان نظام اسلامی، تصریح کرد: ارتش بعثی عراق به گمان اینکه سه روزه جنوب ایران را فتح خواهد کرد، ۳۵ روز زمین گیر شد.

وی خدا محوری و خداباوری را مؤلفه اصلی فتح خرمشهر دانست و تاکید کرد: غیرت، خداباوری، ایمان و جهاد رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد.

وی با اشاره به آثار سوء و خطرناک فاصله گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: هر زمانی از دفاع مقدس و فتح خرمشهر فاصله بگیریم، دشمن ضربه‌اش را وارد کرده است.

سردار صادقی با بیان اینکه نسل امروز نیاز به روشنگری و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد، افزود: فاصله گیری با فرهنگ اسلامی و اعتقادی ما را به شکست نزدیک می‌کند و تمام تلاش دشمن هم در این مسیر است.

وی با تاکید بر تبیین دستاورد‌ها و جذابیت‌های نظام اسلامی و انقلاب، تصریح کرد: دستاورد‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی باید به نسل جوان گفته شود؛ عدم تبیین آن‌ها موجب جایگزینی انحرافات از سوی دشمن می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با بیان اینکه ما در نداشته‌های خود همیشه موفق عمل کردیم، خاطرنشان کرد: هر زمانی با داشته‌هایمان حرف زدیم باختیم و در نداشته هایمان حرکت کردیم و همیشه برنده میدان بودیم.

وی با بیان اینکه موفقیت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: دستاورد‌های ارزشمند نظام اسلامی به خون پاک شهدا گره خورده است.

سردار صادقی بصیرت افزایی و معرفت محوری را نیاز مبرم جامعه دانست و متذکر شد: نگاه بصیرتی و معرفتی در جامعه باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه اندیشه، تفکر و راه شهدا در جامعه تکثیر شده است، افزود: تکثیر تفکر اسلامی موجب حرکت و بیداری اسلامی در جهان شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با بیان اینکه موفقیت نظام اسلامی از عبور گردنه‌های سخت به دست آمده است، تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی با سختی و عبور از پیچ و خم‌های تاریخی و دشوار کسب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار