ماموریت رئیس مرکز ارتباط مردمی رئیس جمهور درباره رفع مشکلات آسایشگاه‌های جانبازان

حجت الاسلام صالحی بصورت کاملا سرزده به عیادت جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت.
کد خبر: ۵۲۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 24May 2022

ماموریت رئیس مرکز ارتباط مردمی رئیس جمهور درباره رفع مشکلات آسایشگاه‌های جانبازانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در سالروز آزادی خرمشهر حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست حمهوری در راستای پیگیری‌های میدانی از میزان رسیدگی دستگاه‌های اجرایی به درخواست‌های مردمی، اینبار بصورت کاملا سرزده به عیادت جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت تا در روز ملی ایثار و مقاومت، مهمان جانبازان گرانقدری باشد که میزبان عیدانه حجت‌الاسلام رئیسی در نوروز ۱۴۰۱ بودند.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار صمیمی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به قهرمانان ایثار و مقاومت کشور، پیگیر نحوه اجرای دستورات صادره قبلی مبنی بر رفع مشکلات جانبازان معزز و آسایشگاه شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از مشاهدات و گفت‌وگو با جانبازان و پرسنل آسایشگاه و آگاهی مشکلات جاری، طی تماس با قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نسبت به برخی گلایه ها در بخش بهداشتی، دارویی و تغدیه جانبازان گرامی و نیز حقوق و معیشت پرستاران و کارکنان زحمتکش آن مجموعه را مطرح وخواستار توجه جدی رفع مشکلات این عزیزان و دیگر مجموعه های آسایشگاهی جانبازان، در اسرع وقت شد.

پس از آن حجت الاسلام صالحی دستورات لازم را به مدیر کل بازرسی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صادر و تاکید کرد ظرف روز جاری با حضور مدیرعامل مجموعه آسایشگاه‌های جانبازان و نیز مدیران مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع مشکلات را پیگیری نمایند.

در پایان رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان کرد برای بررسی مجدد نسبت به انجام خواسته های جانبازان وکارکنان خدوم این بخش خاص درمانی، کمتراز یک ماه آینده به این آسایشگاه سرکشی خواهد کرد‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها