دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با همسر شهید «رضامند»+ تصاویر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمان با خانواده شهید «رضا رضامند» از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۲۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «نرجس بهرآسمانی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و فهمیه طاهری مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمان و هیات همراه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با «فاطمه محمدی» همسر شهید «رضا رضامند» از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار همسر شهید با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: «رضا رضامند» در ایام آزادسازی خرمشهر شهید شد و در آخرین دیدار با مادرم اصرار داشت که او زود به خانه برگردد، که فرزند تو راهی دارید، شهید رضا رضامند در جواب گفت، من اگر لیاقت سربازی امام زمان (عج) را داشته باشم دیگه برنمی گردم.
 
بهرآسمانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا گامی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. همچنین مادران شهدا با حماسه‌هایی که خلق کردند راه حضرت زینب(س)  را احیاء کردند.
 
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان افزود: مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران در عفت و پاکدامنی الگوی جامعه هستند و امروز زنان و دختران جامعه ما این عزیزان را سرمشق خود قرار دهند.
 
در پایان این دیدار به همت اداره کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس، امور بانوان استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران از همسر شهید رضامند تجلیل شد.
 
دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با همسر «رضا رضامند» +تصاویر
 
دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با همسر «رضا رضامند» +تصاویر
 
دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با همسر «رضا رضامند» +تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار