در دیدار استاندار خراسان جنوبی با سردار کارگر تاکید شد؛

لزوم تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و دفاع مقدس خراسان جنوبی

در دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ساخت مرکز فرهنگی و دفاع مقدس خراسان جنوبی و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام تاکید شد.
کد خبر: ۵۲۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ - 24May 2022

لزوم تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و دفاع مقدس خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، صبح امروز (سه‌شنبه) «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مقرر شد عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با توجه به آماده بودن طرح و نقشه‌های آن، در خرداد ماه سال جاری آغاز شود.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار قول مساعد داد، بخشی از اعتبارات طرح مذکور را تامین کرده تا در سرعت عملیات عمرانی پروژه تسریع حاصل شود. همچنین در سفر ریاست محترم جمهوری به استان خراسان جنوبی، برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اعتباری در نظر گرفته شده که پس از جذب برای ساخت این پروژه به کارگیری خواهد شد.

در این دیدار همچنین در خصوص یادمان‌های شهدای گمنام گفت‌وگو شد و با توجه به اینکه 21 یادمان شهید گمنام تکمیل نشده و بخشی از آن ناقص است و برای ساخت 9 یادمان هنوز اقدامی صورت نگرفته مقرر شد در سال 1401 با تخصیص اعتباری از منابع استانی، توسط استاندار خراسان جنوبی عملیات عمرانی این یادمان‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی برسند.

در این دیدار مقرر شد مقدمات تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در استانداری خراسان جنوبی فراهم آمده و یادمانی نیز در این خصوص ساخته شود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار سردار «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها