فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل:

پیروی از راه شهدا تمرین ایستادگی است

«سنچولی» گفت: پیروی از راه و روش شهدا تمرین ایستادگی و آزادگی است و هیچ پاداشی نمی‌تواند نثار خون شهدا در راه اقتدار نظام را جبران کند.
کد خبر: ۵۲۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 24May 2022

پیروی از راه شهدا تمرین ایستادگی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «موسی سنچولی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در مراسم آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای زابل با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: هدف از برگزاری این آیین، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر مهین اسلامی باشیم و باقدم برداشتن در راه شهدا از خون پاکشان صیانت و حفاظت کنیم.

سنچولی عنوان کرد: پیروی از راه و روش شهدا تمرین ایستادگی و آزادگی است و هیچ پاداشی نمی تواند کار بزرگ شهدا که همان نثار خون خویش در راه اقتدار نظام است را جبران کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل بیان کرد: رزمندگان با ایمان و مخلص این سرزمین با جهاد و شهادت حماسه دفاع مقدس را خلق کردند و ستونهای نظام اسلامی را مستحکم کردند.

سنچولی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: آسایش و اقتدار وامنیت کشورمان مدیون رشادتها و ازجان‌گذشتگی رزمندگان مهین اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار