فتح خرمشهر؛ فتح خون/

دیدار مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام و امام جمعه دهلران با خانواده شهید مومنی

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و برگزاری کنگره سراسری سه هزار شهید روحانی کشور مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام و امام جمعه دهلران با خانواده شهید مومنی از شهدای روحانی استان ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ - 24May 2022

دیدار مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام و امام جمعه دهلران با خانواده شهید مومنیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، همزمان با سالروز فتح خرمشهر مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام و امام جمعه دهلران با خانواده شهید مومنی از شهدای روحانی استان ایلام دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «تاج‌الدین محمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام در این دیدار با بیان اینکه به احترام خانواده شهدا و ایثارگران هر گامی که بر می‌داریم باید در راه رضایت خدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، اظهار داشت: همه‌ی ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم زیرا آن‌ها وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط عطف در تاریخ ایران حماسه سوم خرداد است که با جانفشانی شهدا و استقامت ملت ایران محقق شد، ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت این روز برنامه‌های متعددی در حوزه فرهنگی و هنری در استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام «محمدی» بیان کرد: وظیفه خود دانستیم که از خانواده شهدا دیدار کنیم و قدردان زحمات و تلاش این خانواده‌ها برای انقلاب اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام «موسوی» امام جمعه دهلران نیز در این دیدار، حضور در جمع خانواده شهدا را توفیق دانست و اظهار داشت: توجه مسئولین و دیدار آن‌ها با خانواده شهدا موجب شادی دل خانواده شهدا می‌شود و این قدردان بودن مسئولین نسبت به شهدا باعث می‌شود که در انجام مسئولیت های محوله تمام تلاش خود را برای به نحو احسن انجام دادن آن انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها