غبارروبی مزار شهدای گمنام «ایرانشهر»

به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی حماسه فتح خرمشهر، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 25May 2022

غبارروبی مزار شهدای گمنام «ایرانشهر » //عکس نمایه بی کیفیت است// در خبر گفتنی است نداریم// در پاراگراف دوم.. مسئول نمایندگی ولی فقیه !!!؟//پاراگراف آخر... مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ایرانشهر!!!// خانم شاهبازی چرا دقت نمکنید!!!!// واقعا وقت مجموعه را میگیرید// گفتنی است نداریم//به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی حماسه فتح خرمشهر امروز آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام ایرانشهر با حضور آحاد مردم برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام «جواد قنبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر در این مراسم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب برای آشنایی نسل جوان با تفکرات وسیره شهدا است.

وی افزود: امروز در شرایط حاکم برجامعه، ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی به معنای خدمتگزاری واقعی برای مردم از ضروریاتی است که باید به آن توجه جدی شود.

حجت‌الاسلام قنبری عنوان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی جوانان را مورد هدف قرار داده ‌که با انس گرفتن با شهدا و تأسی از راه و روش آنان مسیر برای ما روشن خواهد شد. 

در حاشیه این مراسم سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان خوانده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار