منصوربیگی خبر داد

افزایش حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از افزایش میزان بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان ایلام همچون شرهانی، مهران و چیلات خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 07September 2015

افزایش حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرگرد "حجتالله منصوربیگی" مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، اظهار داشت: از ابتدای شهریور تاکنون استقبال و حضور کاروانهای راهیان نور از یادمانهای دفاع مقدس در استان ایلام و بهویژه در شهرستان مرزی مهران بیشتر شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه، افزود: هر ساله با نزدیک شده به عرفه افراد زیادی تمایل دارند که در یادمانهای هشت سال دفاع مقدس در ایلام حضور داشته باشند.

مسئول سازمان اردویی، راهیاننور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: در این ایام تعداد کاروانها بیشتر میشود و استانهایی برای حضور در این روز در مناطق جنگی ایلام اعلام آمادگی کردهاند.

وی گفت: استانهایی مانند لرستان، مازندران و قم برای اعزام کاروان در روز عرفه به ایلام درخواستهایی داشتهاند.

منصوربیگی عنوان کرد: مراسم ویژه روز عرفه امسال در مناطق عملیاتی شرهانی و چیلات و نقطه ایثار و قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار میشود.

وی گفت: براساس درخواستهایی که برای اعزام کاروان به ما رسیده است، امسال مراسم روز عرفه در یادمانهای هشت سال دفاع مقدس با حضور بیش از شش هزار نفر غیر بومی برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار