فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

«غیرت دینی» موتور محرکه انقلاب اسلامی و عامل نجات کشور از بحران‌هاست

سردار کریمی با اشاره به اینکه «غیرت دینی» همواره موتور محرکه انقلاب اسلامی بوده و به‌عنوان عامل نجات کشور در بحران‌ها عمل کرده است، گفت: امروز دشمنان به دنبال از بین بردن «غیرت دینی» هستند که باید در برابر توطئه‌های آن‌ها هوشیار بود.
کد خبر: ۵۲۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 25May 2022

«غیرت دینی» موتور محرکه انقلاب اسلامی و عامل نجات کشور از بحران‌هاست//// ارجاع به دبیر/// عکس، نوشته داردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، اظهار داشت: جهاد تبیین مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در طی چند سال اخیر است و باید تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و حماسه‌های هویت‌ساز را آن‌گونه که هست روایت کنیم؛ وگرنه دشمن آن‌گونه که می‌خواهد، روایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران با هدایت‌های امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب یک جهاد انتظامی را به منصه ظهور رساندند و با حضور در مساجد امنیت کشور را در دست گرفتند تا اینکه دولت موقت استقرار یافت؛ ولی با توجه به اینکه دیدگاه‌های دولت موقت همراه با جریان انقلاب نبود، بر گرفتاری‌ها افزوده شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هنوز از این مشکلات ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گذر نکرده بودیم که جهاد امنیتی و اطلاعاتی پیش آمد، زمانی که هیچ دستگاه اطلاعاتی وجود نداشت، مجددا در این جهاد بر اساس اقدامات مردمی و حضور ویژه مردم در صحنه و اندکی فعالیت سازمان‌های مختصر اطلاعاتی به ویژه در سپاه، جهاد بزرگی اتفاق افتاد.

سردار کریمی بیان کرد: در همین برهه از زمان، جهاد نظامی پیش آمد، ۲ ابر قدرت که ۱۸۰ درجه با هم در تضاد بودند، با یکدیگر علیه ایران متحد شدند تا نگذارند الگویی که امام خمینی (ره)  به جامعه بشری ارائه کرده بود، ارائه شود و تمام توان خود را برای تحقق اهداف شوم خود پای کار آوردند.

وی یادآور شد: در آن شرایط اولین رئیس جمهور که بر جایگاه نشست، نشان داد با انقلاب اسلامی همراه نیست و همین عامل مشکلات را چند برابر کرد؛ پس در یک اقدام انقلابی با برکناری رئیس جمهور وقت، جریان انقلابی به ویژه برای فرماندهی دفاع مقدس حاکم شد و با وحدتی که بین نیرو‌های مسلح اتفاق افتاد، ما یک جنگ همه جانبه را پیروز شدیم و حماسه‌های بزرگی خلق شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حوادث تاریخ تصادفی نیست، فرازمانی و فرامکانی است و هر زمانی ممکن است رخ دهد و آیینه عبرت برای بشر است، نقش انسان‌ها در تاریخ، نقشی اساسی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس یک عمل صالح بود که توسط امام راحل رهبری و توسط ملت ایران و رزمندگان اسلام ظهور پیدا کرد که در نهایت تلاش‌ها منجر به آزادی خرمشهر شد، افزود: حماسه سوم خرداد مصداق بارز غیرت دینی و انقلابی ملت ایران و رزمندگان اسلام است و غیرت دینی همواره موتور محرکه انقلاب اسلامی بوده و به عنوان عامل نجات کشور در بحران‌ها عمل کرده است و امروز دشمنان به دنبال از بین بردن غیرت دینی هستند که باید در برابر توطئه‌های آن‌ها هوشیار بود.

سردار کریمی اظهار کرد: امروز به برکت فرهنگ عاشورایی، روحیه ایثارگری و جهادی ملت ایران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است و عملیات بیت‌المقدس درس می‌دهد که هر ملتی فرهنگ ایثار و شهادت در آن حاکم باشد، شکست ناپذیر است و تسلیم زورگویی‌های دشمنان نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ملت ایران در ۴۰ سال اول سطح استراتژیک را با موفقیت گذرانده و امروز در گام دوم انقلاب باید سطح ایدئولوژیک را با اقتدار ادامه دهیم. حرکت ملت ایران در گام دوم تمدنی بوده که لازمه آن تشکیل دولت انقلابی است و به فضل الهی روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم سرآغاز این مهم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل دولت اسلامی و تمدن اسلامی، خرمشهر پیش روی ملت ایران است که باید به این سمت با قوت حرکت کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب سندی برای حرکت ملت ایران به سمت تشکیل دولت و تمدن اسلامی است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار