رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

شهدای مدافع حرم ستون‌های محکم اقتدار و امنیت کشور هستند

حجت‌الاسلام «پورخاقان» گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم همه توطئه‌های منطقه‌ای دشمنان را خنثی نمودند و جلوی پیشروی گروه‌های تروریستی را گرفتند و لذا شهدای مدافع حرم ستون‌های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند که عزت و سربلندی ملت ایران و امت‌های مسلمان را رقم زدند.
کد خبر: ۵۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 25May 2022

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» اظهار داشت: در ایام الله حماسه سوم خرداد توفیق حضور در بیت خانواده معظم شهید «سعید مجیدی» را داریم و حماسه آزادی خرمشهر درس‌های فراوانی دارد که باید به خوبی تبیین شود.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر درس اعتماد و توکل بر خداوند است که ملت ایران و رزمندگان اسلام با غیرت دینی و انقلابی حماسه بزرگی خلق کردند و دفاع مقدس ملت ایران و حماسه‌هایی چون آزادی خرمشهر مملو از رویش‌های فراوان است که سردار شهید مجیدی از جمله رویش‌هاست.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: بالندگی و غیرت دینی و انقلابی که در وجود شهید «سعید مجیدی» و بسیاری از شهدای مدافع حرم وجود داشته، حماسه‌های بزرگی خلق کرده است و شهدای مدافع حرم به مکتب عاشورا اقتدا کردند.

وی ادامه داد: شهید «سعید مجیدی» در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و شهدای مدافع حرم به عنوان یک الگوی کامل و برتر در تاریخ می‌درخشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان اضافه کرد: شهدای مدافع حرم در مقابله با فتنه‌های دشمنان قاطعانه ایستادگی کردند و در راستای حفظ و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های اسلامی تلاش کردند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران در اوج اقتدار و سربلندی است و ملت ایران با تأسی از شهدا، با عزمی راسخ و استوار به سمت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی حرکت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم همه توطئه‌های منطقه‌ای دشمنان را خنثی کردند و جلوی پیشروی گروه‌های تروریستی را گرفتند؛ لذا شهدای مدافع حرم ستون‌های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند که عزت و سربلندی ملت ایران و امت‌های مسلمان را رقم زدند.

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار