فرمانده «حشد شعبی» عراق:

آمریکا مانع از کمک دولت عراق به «حشد شعبی» می‌شود

یکی از فرماندهان نیرو‌های حشد شعبی گفت: آمریکا مانع از هر گونه حمایت نظامی دولت عراق از این نیرو‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 25May 2022

آمریکا مانع از کمک دولت عراق به «حشد شعبی» می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسله، «عبدالله الزیادی» از فرماندهان نیرو‌های حشد شعبی عراق در سخنانی، اظهار داشت: شرایط امنیتی قربانی شرایط سیاسی شده است و طرف آمریکایی مانع از ارائه هر گونه حمایت مستقیم دولت از نیرو‌های مردمی عراق «حشد شعبی» می‌شود، این در حالی است که به هواپیما‌های رژیم صهیونیستی برای بمباران اهداف حشد شعبی در عراق اجازه پرواز می‌دهد.

از سوی دیگر این فرمانده نیرو‌های مردمی عراق گفت: ترکیه تهدید امنیتی بزرگی است و آنکارا از داعش حمایت می‌کند و ما در بازداشت عناصر تروریستی داعش از این مسئله مطمئن شدیم.

وی افزود: تروریست‌های داعش در صلاح الدین ارتباط مستقیم با ترکیه برای اتصال حلقه تروریست‌ها در لیبی، عراق و سوریه برای اهداف آنکارا دارند.

این فرمانده حشد شعبی تاکید کرد: اکثر تروریست‌های چچنی که وارد عراق شدند از طریق فرودگاه‌های ترکیه اقدام کرده‌اند.

گفتنی است، آمریکا بار‌ها اقدام به بمباران مواضع نیرو‌های حشد شعبی در مناطق مختلف عراق کرده است؛ نیرو‌هایی که با هدف مقابله با حملات تروریست‌های داعش و در حمایت از مردم این کشور تشکیل شده‌اند و تا کنون توانسته‌اند موفقیت‌های بزرگی را در ضربه زدن به تروریست‌ها و حمایت از مردم کسب کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها