دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

قرار عاشقی با ۸ آلاله عاشورایی/ شور زهرایی علوی‌تبار‌ها در میزبانی از شهدای گمنام

مردم ولایتمدار مازندران شامگاه امشب با پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در شهر‌های ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس وداع می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ - 25May 2022

قرار عاشقی با ۸ آلاله عاشورایی/ شور زهرایی علوی‌تبار‌ها در میزبانی از شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) استان مازندران میزبان پیکر هشت شهید گمنام از سالهای دفاع مقدس شده است و شمیم شهدا در جای جای استان لاله خیز مازندران پیچیده و حال و هوای شهدایی در نقاط مختلف استان برپا شده است.

پیکر مطهر این شهدا که از دوشنبه دوم خرداد وارد استان شد در شهرهای پل سفید، شیرگاه، زیراب و قائمشهر مورد استقبال مردم ولایتمدار و شهیدپرور قرار گفت و مردم فرزندان عاشورایی را در آغوش کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. علوی‌تبارها شامگاه سوم خرداد در مراسم باشکوهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با این آلاله‌ها وداع کردند.

برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع در سراسر استان در حال برگزاری است و مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام امشب در شهرهای ساری، بابل، جویبار و سوادکوه برگزار می‌شود و مردم چالوس نیز شامگاه پنجشنبه پنجم خرداد همزمان با شام شهادت امام جعفر صادق (ع) با شهدا وداع خواهند کرد.

همچنین مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین استانی در شهرهای ساری، بابل، جویبار و سوادکوه پنجشنبه پنجم خرداد برگزار می‌شود و مردم چالوس نیز شامگاه پنجشنبه پنجم خرداد مراسم وداع با شهدا را برگزار می‌کنند.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیکر مطهر 8 شهید گمنام فضای استان را عطرآگین کرده است و مردم در نقاط مختلف شهرها و روستاها در برنامه‌های مختلف فرهنگی و یادواره‌های شهدا میزبان این آلاله‌های بهشتی بودند.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام پنجشنبه در ساری تشییع و در استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه پیام نور خاکسپاری خواهد شد.

سردار ملکی بیان داشت: همچنین پیکر یک شهید در جویبار تشییع و در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) خاکسپاری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم مومن و انقلابی شهر آلاشت سوادکوه نیز فردا پیکر یک شهید گمنام را تشییع و خاکسپاری می‌کنند، گفت: پیکر مطهر یک آلاله زهرایی در شهرستان بابل تشییع و در تکیه پیرعلم تدفین می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام روز جمعه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در چالوس تشییع و در گلزار شهدای اشکاردشت خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار