فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف مهمی برای تاریخ دفاع مقدس بود

عطیفه گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف مهمی برای تاریخ دفاع مقدس بود، جانفشانی شهیدان در عملیات بیت‌المقدس و ایثار آنان در آن ایام بی‌نظیر بود.
کد خبر: ۵۲۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عطیفه» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک و پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف مهمی برای تاریخ دفاع مقدس بود.

وی گفت: جانفشانی شهیدان در عملیات بیت‌المقدس و ایثار آنان در آن ایام بی نظیر بود. در این عملیات رزمندگان دلیر سپاه اسلام اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن اسلامی در تصاحب دشمن بماند و با مردانگی خویش دشمن نامرد را از خاک مقدس ایران عزیزمان بیرون کردند.

عطیفه در ادامه اظهار کرد: دشمن بعثی‌ آمده بود تا بماند کما اینکه شعار خود را بر در و دیوار نوشتند که نحن جئنا لنبقا ما آمده ایم که بمانیم اما رزمندگان اسلام به فرماندهی محمد جهان آرا این آرزو را بر دل آنها گذاشت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: صدامیان و بعثی‌ ها و منافقین آمدند و رفتند اما خرمشهر و خرمشهرها همچنان استوار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آن روز اعتقاد بخدا و ولایتمداری بود که دژ فاو و خرمشهر را شکست و در این ایام هم اعتقاد بخدا و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن موجب شکست دژ تحریم های مختلف خواهد شد.

عطیفه در پایان ضمن آرزوی توفیق برای رزمندگان و مسئولین دولت گفت: اعتقاد دارم که آن روز مشکلات کمتر از این دوران نبود و قطعا می شود با اتکا به خداوند متعال و گوش به فرمان ولی فقیه بودن از این پیچ تاریخی در انقلاب اسلامی ایران عبور کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها