تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در مجتمع فجر سپاه خوزستان

تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 25May 2022

تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در مجتمع فجر سپاه خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در آیین تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در محل ستاد فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در اهواز اظهار داشت: جوانان برومند این سرزمین، در دوران دفاع مقدس، برای دفاع از کشور و مردم، در مقابل دشمن که از سوی کشورهای مختلف حمایت می‌شد ایستادند و جنگیدند.

وی افزود: رزمندگان اسلام مردانه هشت سال با دشمن، بدون هیچ پشتیبانی از کشورهای دیگر جنگیدند و تقدیر بر این شد که تعدادی از رزمندگان اسیر شوند و یا تعدادی در میدان رزم در نقاط مختلف به شهادت رسیده و یا برخی در اسارتگاه‌های صدام شهید شوند.

سردار شاهوارپور گفت: پس از گذشت چندین سال مقدر شد که میزبان حضور و برگشت پیکر این ۲ شهید باشیم تا رشادت‌های آنها برای مردم یادآوری شود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان یادآور شد: امروز میزبان ۲ شهید گمنام هستیم و امید است با تکریم این شهیدان از سوی مردم، با دعای شهیدان مشکلات این کشور حل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار