فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کرمانشاه:

خرمشهر برای‌ ما گنجینه‌ای از درس‌‌ها و عبرت‌هاست

سردار «ریحانی» گفت: از آن پس خرمشهر برای‌ ما یک‌ الگو شد و درس‌ها و عبرت‌هایی داشت که ولایت‌مدار باشیم و بدانیم اگر ملت و مردم دارای هدف الهی باشند، دشمن در صدد ضربه زدن به آنان هستند پس باید آماده باشند.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ - 25May 2022

خرمشهر برای‌ ما درس‌ ها و عبرت‌هایی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم سالروز گرامیداشت عملیات فتح خرمشهر که دانشکده بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: جنگ‌های زیادی از صدر اسلام تاکنون اتفاق افتاده، اما خداوند متعال در قرآن از یک جنگ به عنوان مثال و الگو نام برده و آن هم جنگ بدر بوده، زیرا در این جنگ همه کفر در مقابل اسلام قرار گرفته بود.

وی عنوان کرد: در عملیات خرمشهر هم چنین بود زیرا به لحاظ عقلی، علمی و نظامی شهر خرمشهر قابل تصرف نبود و همه‌ کارشناسان نظامی صدام به او تضمین داده بودند که ایران نمی‌تواند خرمشهر را باز پس‌ گیرد و به همین دلیل صدام گفته بود اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کند من کلید بصره را به آنها می‌دهم.

سردار ریحانی گفت: اینکه امام فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" به این علت بود که به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی دشمن بسیار قوی‌تر و پیشرفته‌تر بود، اما چون ما به وعده خداوند ایمان داشتیم، توانستیم پیروز میدان شویم و خرمشهر را آزاد کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: از آن پس خرمشهر برای‌ ما یک‌ الگو شد و درس‌ها و عبرت‌هایی داشت که ولایت‌مدار باشیم و بدانیم اگر ملت و مردم دارای هدف الهی باشند، دشمن در صدد ضربه زدن به آنان هستند پس باید آماده باشند.

وی گفت: یکی از مقاطعی که کشور از یاد نخواهد برد مجاهدت، خضوع و جان‌فشانی و فداکاری کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: مدافعان سلامت در این مدت صحنه‌های زیبایی آفریدند و جان خود را برای دفاع از جان مردم در طبق اخلاص گذاشتند و شهدای زیادی تقدیم کردند. 

سردار ریحانی عنوان کرد: از نیروهای بسیج جامعه پزشکی، سپاه و روحانیون عزیز نیز که به کمک کادر درمان آمدند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها