فرمانده فراجا:

خون شهدا دشمنان انقلاب اسلامی را نابود می‌کند/ ایمان به نصرت الهی راه برون‌رفت از مشکلات است

سردار «اشتری» گفت: هرچند استکبار با ترور صیادخدایی‌ها آرام نمی‌نشیند؛ اما خون شهدا دشمنان را نابود خواهد کرد و جمهوری اسلامی پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 26May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور (فراجا) صبح امروز (پنج‌شنبه) در یادواره ۵۵۶ شهید فرمانده انتظامی خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، اظهار داشت: از پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر قهرمان در سوم خرداد، ۴۰ سال می‌گذرد و این ایام، یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر را در بین مردم ایران اسلامی زنده می‌کند.

وی افزود: در ایامی زندگی می‌کنیم که دشمن با تهاجم فرهنگی، هجمه سنگینی را علیه ملت ایران اسلامی اعمال کرده است که اگر به یاد شهدا نباشیم، شاید نتوانیم در برابر این تهاجم مقاومت کنیم.

فرمانده فراجا ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی پس از ۴۳ سال علی‌رغم همه توطئه‌ها روی پای خود ایستاده و بحران‌ها را پشت سر گذاشته و نیز کشور از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است و در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشته به برکت جانفشانی شهداست.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در برقراری امنیت پایدار همه شهدا در هر لباس و کسوت نقش داشتند، البته شهدای عرصه نظم و امنیت مظلومیت خاص خود را دارند. باید با شهدا پیمان ببندیم که راهشان را ادامه بدهیم تا شرمنده خانواده آن‌ها نشویم.

وی ابراز داشت: کل انتظامی کشور ۱۴ هزار شهید، ۳۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده که بیش از یک هزار شهید مربوط به فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی است که در این یادواره یاد و خاطره بیش از ۵۰۰ شهید گرامی داشته شد. این شهدا در دفاع مقدس و بعد از آن حماسه جاوید، در برقراری امنیت و آرامش جامعه جان خود را فدا کردند.

سردار اشتری گفت: مرگ حق است و برای همه ما مقدر شده، خوشا به حال آنان که با روی سپید و لباس خونین در راستای برقراری نظم و امنیت فدا می‌شوند.

وی تأکید کرد: آنچه به انسان آرامش می‌دهد این است که فرزند، همسر، پدر و برادر در راه خدا برای برقراری امنیت فدا شده و به این شهادت افتخار می‌کنیم. اینکه از جمع ما تعدادی به لقاءالله پیوستند و شهادت نصیب آنها شده افتخار بزرگی است.

سردار اشتری ابراز داشت: باید به شهدا افتخار کنیم. برای ما که در مواجهه با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی هستیم پاسداشت شهدا نیاز است. اگر لطف خداوند و نگاه شهدا نباشد سخت است بتوانیم در برابر این هجمه‌ها مقابله کنیم.

فرمانده فراجا ادامه داد: ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس عالمانه و عاشقانه جنگیدند، از فن‌آوری‌ها و تجهیزات در برابر دشمن بعثی بهره بردند و مقاومت کردند. به‌مرور توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ارتقا یافت و امروز در عرصه بین‌المللی از قدرت دفاعی تأثیرگذار برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس توکل بر خدا، اخلاص و ولایتمداری بود. سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی نیز تا زمان شهادت در مسیر ولایت گام برداشت.

سردار اشتری افزود: توصیه شهدا به فرماندهان، خانواده شهدا و آحاد جامعه این است که با توکل بر خدا در سایه اخلاص از ولایت تبعیت کنید.

فرمانده فراجا تصریح کرد: رزمندگان و شهدا به تحقق وعده‌های الهی ایمان و باور داشتند ما نیز باید در تداوم راه آنها خداباور و اعتماد به نصرت الهی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: علی‌رغم وجود مشکلات، باید به نصرت الهی اعتماد داشته باشیم. مشکلات اقتصادی موجود در کشور با توکل به خدا حل خواهند شد. آینده درخشانی در انتظار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است چراکه به آینده امیدوار هستند. هر چند دشمن با ترور صیادخدایی‌ها آرام نمی‌نشیند اما خون شهدا دشمنان را نابود خواهد کرد و جمهوری اسلامی پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار