جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مصمم‌تر از همیشه از آسمان کشور دفاع می‌کنیم

امیر سرتیپ هادیان گفت: خلبانان نهاجا پا در رکاب ولایت و مصمم‌تر از همیشه از آسمانی آبی میهن اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 26May 2022

مصمم‌تر از همیشه از آسمان آبی میهن اسلامی دفاع می‌کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت سربازان ولایتمدار خلبانان شهید سرهنگ دوم «قاسم زمانی» و ستوان‌یکم «محمدجواد بای»، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین امنیت پایدار و بازدارندگی به منظور حفاظت از منافع ملی میهن و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و تولید قدرت و حفظ توان رزمی یکی از مسئولیت‌های اصلی نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: برای حفظ توان رزمی و پاسخگویی به تهدیدات دشمن و مواقعی که به حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح نیاز است برنامه‌های منظم و تمرینات آموزشی و تاکتیکی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده نهاجا تاکید کرد: بسیاری از جوانان غیور سرزمین‌مان با علم به سختی‌ها، مشکلات و مخاطرات در این مسیر وارد شدند و ادامه‌دهنده راه شهدای سرافراز اعم از شهید بابایی‌ها، یاسینی‌ها، دوران‌ها و دیگر جوانانی می‌شوند که جان خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

امیر هادیان خاطرنشان کرد: خلبانان و جوانان مصمم‌تر از هر زمانی به حق بودن راه شهدای سرافراز، پیشکسوتان و جانبازان ایمان دارند و پا در رکاب ولایت و مقتدرانه از آسمانی آبی میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار