دیدار فرمانده «نهاجا» با خانواده‌های شهید ممی‌نژاد و ناری قمی

امیر سرتیپ خلبان واحدی با حضور در منزل خلبان جاویدالاثر ناری قمی و شهید ممی‌نژاد با خانواده این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۲۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 03June 2022

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های ناری قمی و شهید ممی نژاد دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با دهه کرامت با حضور در منزل خلبان جاویدالاثر «حسین ناری قمی» و شهید «حسینعلی ممی‌نژاد» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده این عزیزان دیدار و گفت‌وگو و از آن‌ها دلجویی کردند.

امیر واحدی در این دیدار‌های جداگانه، خانواده‌های شهدا را اسوه‌های صبر، ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا با اهدای خون خود نهال جوان انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز این نهال به درخت تناوری تبدیل شده است که می‌تواند در برابر همه مصایب و تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستد و این به خاطر از خودگذشتگی این شهدا امروز به منصه ظهور رسیده است و ما مدیون فداکاری شهدا هستیم.

جاویدالاثر خلبان حسین ناری قمی در سال ۱۳۵۴ به عضویت نیروی هوایی درآمد و پس از طی دوره مقدماتی آموزشی پرواز در ایران به منظور تکمیل دوره خلبانی به کشور آمریکا اعزام شد و پس از اخذ دانشنامه خلبانی هواپیمای اف ۴ به ایران بازگشت و به عنوان مامور به لشکر ۱۶ قزوین مامور شد که در بر اثر سقوط بالگرد در سال ۵۹ در منطقه عملیاتی شوش توسط دشمن بعثی دستگیر و مفقودالاثر شد.

شهید حسینعلی ممی‌نژاد در سال ۱۳۴۶ در رسته فنی در نیروی هوایی ارتش استخدام و با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه از طریق بسیج به مناطق عملیاتی اعزام شد و در سال ۶۵ در منطقه عمومی مهران بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها