فرمانده نیروی هوایی ارتش:

امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند

امیر واحدی گفت: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است.
کد خبر: ۵۲۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 01June 2022
امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س)، امیر سرتیپ واحدی در تماس‌های تلفنی با تعدادی از دختران معزز شهدا و خانواده‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش، روز دختر را به آن‌ها تبریک گفت.
 
امیر سرتیپ خلبان واحدی در این گفت‌وگوهای تلفنی، ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، بزرگداشت صبوری و پایداری و تکریم حماسه زینبی خانواده‌ها را که گنجینه بزرگ معارف در این عصر محسوب می‌شود، تکلیف همه مسئولان دانست.
 
وی با اظهار خرسندی از طی مدارج علمی توسط فرزندان شهدا، افزود: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است و بنده از آن‌ها تشکر می‌کنم.
 
امیر سرتیپ واحدی در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از فرزندان قرآنی کارکنان نیروی هوایی نیز، ضمن تحسین و ترغیب آن‌ها برای استمرار و دنبال کردن راهی که در پیش گرفته‌اند، گفت: انسان معاصر برای عبور از بیراهه‌ها و فتنه، تردید و القائات دشمنان بیش از هر زمانی نیازمند برخورداری از معارف قرآن کریم است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش در این گفت‌وگوهای تلفنی سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را به دختران شهدا و قرآنی نیروی هوایی ارتش تبریک گفت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها