استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ شهید ارتشی تقدیم انقلاب کرده است

«احمدزاده» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ شهید ارتشی تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۵۲۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 27May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیداری که امیر «ابوالقاسم رضایی» فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با وی داشت، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ آب و هوایی و شرایط توپوگرافی زمینه‌هایی برای آموزش و استقرار یگانی از ارتش را دارد.

وی افزود: مناطقی از هر جای استان که شرایط مناسب برای استقرار یگانی از ارتش را داشته باشد در اختیار این نهاد نظامی قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد هم از نیروی انسانی توانمند برخوردار است و هم شرایط مناسب جغرافیایی و طبیعی را دارد و به لحاظ کوهستانی و جنگلی بودن هم منحصر به فرد است.

احمدزاده تاکید کرد: این خواسته را با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی مطرح و پیگیری می کنم و از ارتش جمهوری اسلامی هم می‌خواهیم به خواسته ما عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست استقرار یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری پیگیری خواهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ۲۰۰ شهید ارتشی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

امیر «ابوالقاسم رضایی» فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان‌های کهگیلویه وبویراحمد و فارس هم برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اعلام آمادگی کرد و گفت: این مهم با موافقت مقامات ارشد کشوری قطعا عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار