فرمانده مرزبانی فراجا تأکید کرد؛

ارتقاء سطح آمادگی عملیاتی یگان‌های مرزی

سردار «گودرزی» گفت: آمادگی عملیاتی یگان‌های مرزی با بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند و تجهیزات برای اجرای هرگونه عملیات مرزی باید ارتقا یابد.
کد خبر: ۵۲۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 27May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا که برای حضور در یادواره ۵۵۶ شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است، از یگان‌های مرزی هنگ تایباد بازدید کرد.

سردار گودرزی در این بازدید ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به مرزبانان، اظهار داشت: در بازدید امروز پویایی، نشاط، شادابی، سرزنده بودن و آمادگی رزمی همرزمان خود را در یگان‌های مرزی تایباد شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هنگ مرزی تایباد یک هنگ مهم، حساس و راهبردی است، افزود: باید یگان‌های مرزی آمادگی عملیاتی و رزمی صد‌درصدی داشته باشند چراکه مرز حساس و از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، از این رو باید مرزبانان تاکتیک متناسب با شرایط رزم را در هنگام ضرورت بکار ببندند.

فرمانده نیروی مرزبانی فراجا با تأکید بر آموزش در مرزبانی، یادآور شد: آموزش‌ها باید تقویت و نظارت‌ها افزایش پیدا کند، در راستای تقویت این مهم باید در تک‌تک مقرها و یگان‌ها سناریو‌های مختلف طراحی و تمرین شود.

سردار گودرزی آمادگی عملیاتی یگان‌های مرزی ضروری دانست و گفت: رفتار با پناهجویان باید متناسب باشد، سیستم‌های هوشمند و تجهیزات باید برای اجرای هرگونه عملیات مرزی آماده باشد.

این مقام ارشد نیروی مرزبانی بیان داشت: حضورها و بازدیدها باید موثر باشد و حفظ روحیه کارکنان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار