فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

با تاسی به فرهنگ دفاع مقدس، امروز باید یکدل و متحد کنار هم باشیم

سردار آتانی گفت: با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس، امروز باید یکدل و متحد کنار هم باشیم. ما آمده‌ایم تا بدون در نظر گرفتن مجموعه و سازمان، پرچم‌ها را با هم متحد کنیم چرا که همه ما ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
کد خبر: ۵۲۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 27May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین،  صبح امروز با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، همایش پیاده روی خانواده سپاه استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این همایش ضمن گرامیداشت عملیات بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس، امروز باید یکدل و متحد کنار هم باشیم. ما آمده ایم تا بدون در نظر گرفتن مجموعه و سازمان، پرچم ها را با هم متحد کنیم چرا که همه ما ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با اشاره به جایگاه حجاب در جامعه گفت: بانوان محجبه امروز با افتخار در عرصه ها و نقش های مختلف در جامعه به فعالیت می پردازند. 

سردار آتانی در ادامه با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده اظهار کرد: کار اگر برای خدا باشد ماندگار و اثرگذار است. سرود «سلام فرمانده» یک کار جمعی کوچکی در یک شهر کوچک بود اما خدا اراده کرد این سرود عالم گیر شد و ایجاد برنامه های فرهنگی تأثیرگذاری همچون این سرود، نقش مهمی در مقابله با ضدفرهنگ ها دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه عنوان کرد: امروز دشمن میدان های پیشرفت ما را مورد هدف قرار داده است. میدان های امروز ما عزت، اقتدار و باورمان به خدا است. امروز باید بعنوان دغدغه مندان دین، از چادر فاطمی پاسداری کنیم که چادر فاطمی یک میدان مهم در حفظ ارزش های انسانی و دینی است و اجازه ندهیم این میدان را کسی از ما بگیرد.

وی افزود: امروز با اقتدار می گوییم که ما هستیم. ما زنده و پویاییم و پای انقلاب ایستاده ایم و ما بعنوان سربازان انقلاب، منتظر امام زمانمان هستیم. پس باید تلاش کنیم تا همه را حول محور پرچم انقلاب جمع کنیم.

سردار آتانی در ادامه با اشاره به سوم خرداد ماه سال وز فتح بزرگ خرمشهر بیان کرد: امام راحل فرمود؛ فتح خرمشهر فتح خاک نبود فتح ارزش ها بود. در سوم خرداد ارزش هایی خلق شد و آن ها را فتح کردیم که آن ارزش ها نیاز امروز جامعه است. تحریم اقتصادی امروز در واقع از همان روزهای جنگ آغاز شد اما تمام تهدیدها را یکی پس از دیگری با اقتدار شکست دادیم و ارزش های زیادی در طول ۴۳ سالگی انقلاب به دست آوردیم و امروز پای همه این ارزش ها باید بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها