نماینده مردم در مجلس:

وظیفه مجلس است که مقابله با ریزگرد‌ها را با جدیت دنبال کند

نجابت گفت: انتظار می‌رود شهرداری‌ها و شورا‌های شهر سهم خود را در مقابله با پدیده ریزگرد‌ها ایفا کنند و مجلس نیز با جدیت راهکار‌های مقابله با این پدیده را دنبال کند.
کد خبر: ۵۲۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 28May 2022

وظیفه مجلس است که مقابله با ریزگرد‌ها را با جدیت دنبال کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «روح الله نجابت» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر ضرورت پیگیری معضل ریزگردها، اظهار داشت: تا چندین سال گذشته در فصول سرد سال شاهد آلودگی هوا به دنبال تجمع آلاینده‌های خودرو‌ها و کارخانجات بودیم، اما در چند سال اخیر نیز در فصول گرم سال شاهد پدیده ریزگرد‌ها هستیم که منشاء آن بیابان‌های کشور‌های همسایه است.

وی گفت: پدیده ریزگرد‌ها زندگی مردم در اکثر شهر‌ها و مناطق کشور را تحت تاثیر قرار داده است و انتظار داریم شهرداری‌ها و شورا‌ها سهم خود را در مقابله با این پدیده اجرا کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ماموریتی به فراکسیون محیط زیست دادند تا این موضوع را با جدیت دنبال کند. فراکسیون محیط زیست نیز گزارشی از راهکار‌های مقابله با این پدیده تهیه کرده و به گفته رئیس مجلس به زودی در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

نجابت تصریح کرد: وظیفه مجلس است که به موضوع ریزگرد‌ها ورود کرده و از آنجا که بر روی سلامت مردم نیز تاثیر منفی می‌گذارد، با جدیت راهکار‌های مقابله با این پدیده را دنبال کند. از آنجا که این موضوع هم از بعد امنیتی و هم از بعد سلامت مردم حائز اهمیت است، کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها نیز باید این موضوع را دنبال کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار