مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

شهدا با الگو گرفتن از ائمه اطهار (ع) به قرب الهی دست یافتند

سرهنگ «امیری‌مقدم» گفت: شهدا با الگوی‌برداری از رفتار و سیره ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) به مرحله والای تقوای الهی دست یافتند و خیر دنیا و آخرت را به دست آوردند.
کد خبر: ۵۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم بزرگداشت شهدای روستای یحیی آباد شهرستان تاکستان امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگر در مسجد روستای جامع یحیی‌آباد تاکستان برگزار شد، 

سرهنگ «امیری‌مقدم» در این مراسم با اشاره با حضور پررنگ اقوام ایرانی در جنگ تحمیلی اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از فداکاری و از خودگذشتگی اقوام ایرانی در راه دفاع از میهن و سربلندی ایران عزیز است که باوجود تفاوت نژادی، قومی، دینی و مذهبی با خون و غیرت ایرانی در برابر دشمنان و متجاوزان به میهن ایستادند و جانانه دفاع کردند.

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: تکریم خانواده شهدا و بزرگداشت شهدا وظیفه‌‎ای همگانی بالاخص ازسوی مسئولان و متولیان امور شهیدان است.

وی ادامه داد: شهدا با جهاد در راه خدا از جان خود گذشتند و خون پاک خود را برای دفاع از اسلام و قرآن در راه آرمان‌های الهی و پایداری اسلام و انقلاب فدا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در حال طراحی توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند، گفت: آحاد جامعه باید نسبت به توطئه‌های آن‌ها هوشیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار