فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

واگذاری ۱۵۳ هکتار از زمین‌های «نداجا» به مردم کنارک

امیر دریادار ایرانی از واگذاری ۱۵۳ هکتار از زمین‌های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 28May 2022

اهدای ۱۵۳ هکتار از اراضی نیروی دریایی ارتش به مردم کنارکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش از واگذاری ۱۵۳ هکتار از زمین‌های این نیرو به مردم کنارک در سواحل مکران خبر داد.

وی در حاشیه سفری که به همراه امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع به استان سیستان و بلوچستان داشت، اظهار داشت: در اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی ارتش به‌عنوان بخشی از ارتش مردمی و مکتبی نسبت به تخصیص ۱۵۳ هکتار از زمین‌های در اختیار این نیرو به مردم شریف، غیور و دلاور کنارک در سواحل مکران کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این راستا، امروز با افتخار، سند زمین‌های مذکور تحویل نمایندگان مردم شریف سیستان و بلوچستان می‌شود.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کُنارک، زرآباد، دشتیاری، قصرقند، راسک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغفور حوت فرماندار کنارک، امیر دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم «نبوت» نیروی دریایی کنارک و امیر سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری فرمانده پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دلحامد چابهار و کنارک، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان‌های کنارک و چابهار در این مراسم، امیر دریادار ایرانی و امیر سرتیپ شعبانیان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها