نماینده مردم در مجلس:

رصد مشکلات مردم از سوی دولت نوعی امیدبخشی در جامعه است

سعیدی با بیان اینکه رصد مشکلات مردم از سوی دولت نوعی امیدبخشی در جامعه است، گفت: فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم بر اقتصاد و معیشت مرزنشینان تأثیر مثبتی داشته است.
کد خبر: ۵۳۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 12July 2022

دیپلماسی اقتصادی دولت موجب بهبود معیشت مرزنشینان شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «معین الدین سعیدی» نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم در افزایش سطح روابط با کشور‌های همسایه پدیده بسیار مبارکی است. این اقدام باعث فعال شدن مبادلات تجاری مرز‌های کشور در شرایط تحریمی شده و توانست در حوزه دور زدن تحریم‌ها کارگشا باشد.  

سعیدی گفت: فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم بر اقتصاد و معیشت مرزنشینان تاثیر مثبتی داشته است، در کل این رویکرد را رویکرد مطلوبی می‌دانم، چون حجم صادرات به کشور‌های همسایه افزایش معناداری پیدا کرده است و این اقدام را یکی از نقاط قوت دولت حجت‌الاسلام رییسی می‌دانم.

وی با اشاره به باز پرداخت بدهی دولت قبل از سوی دولت سیزدهم گفت: دولت جدید خود را وارث ویرانه می‌داند قطعا دولت گذشته اشکالات عدیده‌ای در این خصوص داشته و تعهدات بسیاری را برای دولت جدید ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس سفر‌های رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور دولت در مناطق محروم و دیدار‌های بدون واسطه با لایه‌های مختلف جامعه پدیده مبارکی و مطلوبی است و تاثیر مثبت خود را در جامعه گذاشته است.

وی با بیان اینکه رصد مشکلات مردم از سوی دولت نوعی امید بخشی در جامعه ایجاد کرده است، بیان داشت: وظیفه همه مسوولان این است که نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم پیگیری‌های جدی انجام دهند با این اقدام، مردم می‌دانند که مشکلات آن‌ها دیده می‌شود این موضوع از نقاط قوت دولت حجت‌الاسلام رییسی است که امیدواریم به زودی شاهد دستاورد مثبت این اقدامات در حوزه معیشت و مهار تورم باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار