صهیونیست‌ها به کرانه باختری یورش بردند

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در کرانه باختری، درگیری شدیدی میان آن‌ها و فلسطینیان درگرفت.
کد خبر: ۵۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 28May 2022

صهیونیست‌ها در یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که شماری از شهروندان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

چندی پیش منابع فلسطینی اعلام کردند که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، منابع مذکور تأکید کردند که ۳۵۰ نفر از بازداشت شدگان در واقع کسانی هستند که رژیم صهیونیستی اتهام دست داشتن در عملیات‌های مقاومتی و استشهادی در اراضی اشغالی را به آن‌ها نسبت داده است.

پیشتر محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی با تاکید بر اینکه بازدارندگی ایجاد شده توسط نیرو‌های مقاومت مانع از هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و ترور رهبران فلسطینی می‌شود، اظهار داشت: هر گونه تلاش برای ترور یحیی السنوار رهبر جنبش حماس با واکنش قاطع روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها