درد دل بانوان مدافع خرمشهر و دزفول از دردهای خوزستان؛

خاطرات رهایی زن اسیر فلسطینی رونمایی شد

زنان مدافع خرمشهر و دزفول در نشستی به بیان خاطرات خود از آزادسازی خرمشهر و مقاومت شهر دزفول در دوران دفاع مقدس و بیان دردهای مردم خوزستان پرداختند.
کد خبر: ۵۲۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 28May 2022

حرف‌های بانوان مدافع خرمشهر و دزفول از دردهای خوزستان/ خاطرات رهایی زن اسیر فلسطینی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست صمیمانه بانوان مدافع خرمشهر و دزفول و آیین رونمایی از کتاب «رویای رهایی» به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، «مینو اصلانی» مسوول امور زنان و خانواده ستادکل نیرو‌های مسلح، «بی‌بی‌فاطمه جهان‌آرا» خواهر شهید محمد جهان‌آرا و جمعی از زنان فعال و مبارز روز‌های دفاع مقدس حضور داشتند.

زنان مدافع خرمشهر و دزفول به بیان خاطرات خود از روزهای دفاع مقدس و حضور زنان در خط مقدم جبهه و پشتیبانی جنگ پرداختند و از لزوم بیان این خاطرات به زبان هنر و ادبیات سخن گفتند.

در ادامه ضمن تقدیر از بانوان خرمشهری با اهدای لوح یادبود و هدیه، از کتاب «رویای رهایی» ترجمه شده توسط «رقیه رستم‌پور» رونمایی شد. این کتاب به خاطرات یک زن اسیر فلسطینی پرداخته که به زبان فارسی ترجمه شده است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها