با حضور برادر شهید طهرانی مقدم؛

لوح فشرده پدر موشکی ایران رونمایی شد

نشست خبری جام پارسای بی ادعا ویژه دومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار دکتر حسن طهرانی مقدم و شهدای غدیر در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷ - 29October 2013

لوح فشرده پدر موشکی ایران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر محمد طهرانی مقدم دبیر ستاد بزرگداشت شهدای غدیر در نشست خبری "جام پارسای بی ادعا" ویژه دومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار دکتر شهید طهرانی مقدم و شهدای غدیر با بیان خاطره ای از برادر شهید خود، اظهار داشت: قبل از شهادت برادرم، وی را در نماز جمعه دیدم که بعد از آن به دیدار مادر رفتیم؛ حسن دست مادر را بوسید و گفت در حال تکمیل پروژه بسیار مهمی هستیم و از مادر خواست که برایش دعا کند و 3 بار تکرار کرد "مادر برایم دعا کن".

وی ادامه داد: شهید طهرانی مقدم قبل از این که به منزل خود برود به پادگان رفته بود تا مقدمات را برای تست یکی از بزرگ ترین سلاح ها فراهم سازد.

دبیر ستاد بزرگداشت شهدای غدیر افزود: کار بزرگ وی در زمینه موشکی باعث اقتدار مهین شد و بهترین و بازدارنده ترین سلاح ها در مقابل تهاجمات کشورهای بیگانه و دشمن تولید و اثرات بازدارندگی این سلاح ها علت تغییر لحن دشمنان از ستیزه جویی به مذاکره شد.

وی با اشاره به عقب نشینی آمریکا در سوریه تصریح کرد: یکی از دلایلی این عقب نشینی اقتدار بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است که از یادگار شهید حسن طهرانی مقدم بوده است. اکنون نیز با گذشت دو سال اثرات این اقتدار را مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: من در خواب برادرم را دیدم که در آن دنیا با رضایت کامل از مسئول شدن در یک واقعه بزرگ خبر داد و از او خواستم تا یکی از کارهایی که انجام داده را برایم بازگو کند و شهید نیز واقعه غزه را به من نشان داد. زمانی که اسرائیل غاصب از زمین و آسمان به لبنان حمله کرد بچه های حزب الله با یادگار و سلاح شهید طهرانی مقدم طی 33 روز موفق شدند دشمن را ذلیلانه عقب بنشانند و در مرحله بعدی در غزه با مقاومت جانانه ای طی 22 روز دشمن مجبور به عقب نشینی شد.

برادر شهید طهرانی مقدم در پایان تاکید کرد: "شهدا زنده اند"  یک شعار نیست؛ چرا که من بارها و بارها به این واقعیت رسیده ام.

رونمایی از لوح فشرده پدر موشکی ایران

در حاشیه این مراسم از تمامی کتب و لوح فشرده هایی که در رابطه با شهید طهرانی مقدم تا به الان منتشر شده است، مجددا به نمایش گذاشته شده و در پایان مراسم با حضور مهندس شکیبایی، لوح فشرده ویژه نامه صوتی و تصویری پدر موشکی ایران رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار