سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی‌دهد

سردار شکارچی گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تاکنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند.
کد خبر: ۵۲۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 28May 2022

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی‌دهد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در نشست هم‌اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف در زاهدان، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تاکنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می‌شود.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح بیان کرد: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایتمدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد.

سردار شکارچی با اشاره به خدمات نظام در سیستان و بلوچستان گفت: با هدف توسعه و آبادانی این استان هم‌اینک برنامه‌های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی درحال اجرایی شدن است که آثار مثبت آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها