مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

نشست هم اندیشی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در تهران

سردار مرادحاجتی از برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 28May 2022

نشست هم اندیشی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان امروز از برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در دفتر معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: امروز در جلسه مهمی با حضور سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار دریادار دوم «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تیم فنی، مهندسی بنیاد به بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان پرداختیم.

سردار مرادحاجتی با تقدیر از نگاه مثبت رئیس و معاونان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به خوزستان و خصوصا مرکز فرهنگی آن که نقطه عطفی در انتشار فرهنگ دفاع مقدس کشور خواهد بود، افزود: پس از وقفه ای نسبتا طولانی به دلیل شرایط کرونایی و تغییرات مدیریتی در خوزستان هم اکنون اراده استانی و ملی در این است که بتوانیم هر چه زودتر فاز اول این پروژه را به نتیجه مطلوب برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان به میزبانی های میلیونی پایتخت حماسه و ایثار از مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان می تواند مبدا حرکت عظیم راهیان نور به سراسر استان و محفل زائرین اربعین حسینی باشد.

وی یادآور شد: طرح و نقشه این پروژه در سطحی فراملی دیده شده است به همین منظور انتظار می رود که هم در سطح استان و هم در سطح کشور نگاه ویژه ای به این طرح ارزشی و مقدس شود تا بتوانیم یک مکان یادآور 8 سال جنگ و حماسه و ایثار را به نسل جوان مان تقدیم کنیم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است و فاز اول آن تاکنون بیش از 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار