تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی آموزشی بنیاد

شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسید.
کد خبر: ۵۲۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ - 29May 2022

تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی آموزشی بنیادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در نشستی که امروز (یکشنبه) با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش و «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در «خیابان طالقانی، نبش ایرانشهر جنوبی، ساختمان شهید دکتر بهشتی (شماره ۳) وزارت آموزش و پرورش، طبقه سوم» برگزار شد، شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد تصویب شد.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش در حمایت از همه گروه‌های ایثارگری در ارائه خدمات آموزشی پیش‌قدم است و اعطای امتیازات فرهنگی به فرزندان و وابستگان ایثارگران به جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در قوانین به تصویب رسیده و موظف هستیم که مدارس شاهد را با بوی عطر ایثار و شهادت حفظ کنیم.

وی به نقش مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: باید مدارس شاهد را تقویت و این مدارس را به الگوی خوب و کامل برای سایر مدارس کشور تبدیل کنیم.

«سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این نشست با بیان اینکه مدارس شاهد یکی از پایگاه‌های مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های تحولی نسبت به تقویت مدارس شاهد که سابقه درخشان علمی و فرهنگی داشته و مورد اقبال جامعه هستند اقدام کنند که این اقدام می‌تواند در زمینه تقویت کادر آموزشی، اجرایی و ملزومات آموزشی صورت گیرد.

«محمدعلی فقیه» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه نشست ضمن استقبال از اعطای امتیازات فرهنگی به جامعه ایثارگری در مدارس شاهد بر توسعه فعالیت‌های پرورشی و اعتقادی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
در پایان نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر، شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه «مهدی کاظمی» معاون آموزش متوسطه، «محمدرضا رزاقی» مدیرکل شاهد و ایثارگر، «زهرا مظفر» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران و «رضوان حکیم‌زاده» معاون آموزش عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها