مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر:

خانه خلاق به‌ عنوان مراکز شتاب‌دهنده برای ایجاد مشاغل جدید مشاوره راه‌اندازی شود

مهری گفت: در راستای تأکیدات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانه خلاق به عنوان مراکز شتاب‌دهنده برای ایجاد مشاغل جدید مشاوره، آموزش و... راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۵۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 29May 2022

خانه خلاق به‌عنوان مراکز شتاب‌دهنده برای ایجاد مشاغل جدید مشاوره راه‌اندازی شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عادل مهری» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم افتتاح خانه خلاق شاهد در تنکابن که امروز (یکشنبه) در تنکابن برگزار شد، هدف از راه اندازی استارت‌آپ‌ها را بیان کرد و اظهار داشت: در راستای تأکیدات «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه خلاق به عنوان مراکز شتاب دهنده برای ایجاد مشاغل جدید مشاوره، آموزش و... راه اندازی شود.

وی افزود: این مراکز می‌تواند بستر مناسبی را برای ورود استارت آپ‌ها جهت ارائه طرح‌های نوآورانه در قالب برنامه و... فراهم کند.

این خانه به مدیریت فرزند شهید معظم مقدم با حضور «عادل مهری» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان مازندران، رئیس بنیاد شهید تنکابن، مسئولان شهر تنکابن و تعدادی از استارت آپ‌های شهرستان‌های تنکابن رامسر و عباس افتتاح شد.

«سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این مراسم ضمن استقبال از چنین طرح‌هایی به‌ منظور حل مشکل اشتغال جامعه ایثارگری در خصوص نهادینه کردن مهارت با استفاده از توان محیطی جهت بهره‌مندی از مزیت منطقه‌ای اظهار داشت: چیزی که بتوان از آن برای راه‌اندازی ایجاد شغل استفاده کرد مراکز خلاق و رشد دهنده و کسب و کار‌های خرد است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: تولید مشاغل دانش‌بنیان باید به گونه‌ای باشد که قابلیت رقابت‌پذیری و برند بودن را داشته باشد، در این زمینه نگاه باید از قالب تقلیدی تغییر کند و به سوی ایده‌های خلاق و نو و اثربخش برود.

کهن‌سال تأکید کرد: باید عوامل موثر در ایجاد یک شغل را شناسایی کرد و بر اساس استعداد‌ها و ظرفیت‌ها، توان منطقه‌ای پیدا کرد، تا در فضای کسب و کار موفقیت حاصل شود و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد با نگاه ترویجی همراه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه باید از توان منطقه‌ای که بخش‌های زیادی از آن گردشگری محسوب می‌شود بهره لازم را برد، عنوان کرد: باید با کمترین امکانات به بهترین نتیجه برسیم و برای تحقق این امر مهم باید به دنبال این باشیم که بیشترین بهره‌وری را ایجاد کنیم.

کهن‌سال به اتفاق عادل مهری و رئیس بنیاد تنکابن با مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مرتضی و عبدالحسین چالکش احمدی» دیدار و از وی تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این جلسه با حضور در محل کار کارکنان بنیاد تنکابن به صورت چهره به چهره با خادمان شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و ضمن تشکر از زحمات و تلاش شایسته آنان در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان قدردانی کرد.

وی پس از آن بلافاصله در شهرستان کلاردشت حضور یافت و «نقی محمودی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالوس را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد کلاردشت منصوب کرد.

کهن‌سال طی گفت‌وگویی اظهار داشت: نگاه سازمانی ما حفظ شأن و منزلت، تکریم و احترام و رضایتمندی جامعه معزز ایثارگری است و امروز عزتمندی در قبال ایثارگران مهمترین اصل در بنیاد است و کارکنان بنیاد با تلاش و کوشش، فکر و ذهن خود را در راستای خدمت به ایثارگران عزیز معطوف کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها