اعلام حمایت پدافند هوایی امام رضا (ع) از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

در نشست مشترک فرمانده منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع) و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیر سرتیپ دوم «معصومی» حمایت منطقه پدافند هوایی شمال شرق را از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 29May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با حضور در ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار گزارشی از روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی و یادمان‌های شهدا گمنام در سطح استان به‌عنوان ۲ مأموریت اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ارائه کرد.

وی در ادامه در خصوص حوزه مأموریتی این اداره‌کل در حوزه تدوین دانشنامه دفاع مقدس، ادبیات و تاریخ، هنری و سینمایی، روابط عمومی و تبلیغات، اسناد و مدارک و فضای مجازی مطالبی را بیان کرد.

این مسئول بیان داشت: تلاش اداره‌کل در حوزه‌های مختلف مأموریتی آیت است که با صد زبان ارزش‌های دفاع مقدس را نشر دهد تا پرچم دفاع مقدس و مقاومت بیش‌ازپیش در اهتزاز باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی حمایت منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نقش‌آفرینی در تدوین دانشنامه دفاع مقدس و فضا آرایی موزه دفاع مقدس استان با استفاده از تجهیزات پدافند هوایی را خواستار شد.

امیر سرتیپ دوم معصومی نیز در این دیدار ضمن بازخوانی بخشی از مجاهدت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به‌ویژه عملیات والفجر هشت ابراز داشت: در خلق حماسه دفاع مقدس همه نیروهای مسلح و آحاد جامعه نقش داشتند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود این نقش‌ها باید احصا و برای آشنایی آیندگان در قالب‌های مختلف به جامعه ارائه شود.

وی گفت: دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که علی‌رغم پایان یافتن جنگ اما این دفاع در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

این فرمانده ارشد پدافند هوایی ارتش در پایان حمایت منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) را از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد.

حمایت پدافند هوایی امام رضا (ع) از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

حمایت پدافند هوایی امام رضا (ع) از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

حمایت پدافند هوایی امام رضا (ع) از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

حمایت پدافند هوایی امام رضا (ع) از اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها