رییس سازمان بسیج مستضعفین:

نیرو‌های مسلح با تجربه دفاع مقدس به بالاترین فناوری‌ها رسیده‌اند/ بسیج با همه ظرفیت‌ها در کنار دولت است

سردار «سلیمانی» گفت: نیرو‌های مسلح قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با اراده ملت ایران و تجربه هشت سال دفاع مقدس به بالاترین فناوری‌ها رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 29May 2022

مقاومت و پایداری یک گنجینه تمام نشدنی از ارزش ها برای ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (یک‌شنبه) در کنگره ملی سردار شهید «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید گیلانغرب که با حضور مقامات کشوری و لشکری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد، با تجلیل از مقاومت به‌یادماندنی مردم شهرستان گیلانغرب در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: همین مقاومت بود که توانست ما را در مقابل دشمن در مسیری قرار دهد که انتهای آن مسیر پیروزی قطعی و نصرت الهی باشد.

وی بیان داشت: اگر مردم گیلانغرب در مقابل تجاوز دشمن مقاومت نمی‌کردند، آن روز مسئولان ما چه باید می‌کردند؟ آیا راهی جز تسلیم باقی می‌ماند؟

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایداری و مقاومت ملت ایران اجازه نداد هیچ فرضیه و باور پوچی محقق شود؛ چراکه همین مقاومت و پایداری باعث شد تا یک گنجینه تمام‌نشدنی از ارزش‌ها برای ملت ایران باقی بماند و این حاصل مقاومت و ایثارگری عاشوراییان و علویان استان کرمانشاه و مردم عزیز گیلانغرب بود و باید حماسه‌های بزرگ مردم گیلانغرب به نسل جوان منتقل شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: مقاومت مردم گیلانغرب افتخارات بزرگی را آفرید تا امروز وارث ارزش‌هایی شویم که از ناحیه همین مقاومت و پایداری و فرهنگ شهادت به دست آمد.

وی اضافه کرد: امروز سکانداری کشتی انقلاب اسلامی در دریای سهمگین باعث شده تا انقلاب اسلامی بتواند به موفقیت‌های بزرگی برسد و دریچه‌های موفقیت را در مقابل خود رویت کند. نیرو‌های مسلح قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با اراده ملت ایران و تجربه هشت سال دفاع مقدس به بالاترین فناوری‌ها رسیده‌اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های دولت، گفت: بسیج با همه ظرفیت‌ها در کنار دولت برای خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف اشتغال، مسکن، عمران، محرومیت‌زدایی، افزایش تولید و بهره‌وری خواهد بود.

لوح حک شده زرین مطالبه مردم گیلانغرب برای ثبت روز چهارم مهر به‌عنوان روز مقاومت مردم گیلانغرب در تقویم انقلاب اسلامی، در پایان این کنگره تقدیم رئیس سازمان بسیج مستضعفین و استاندار کرمانشاه شد و همچنین از آثار برتر کنگره نیز تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار