استاندار کرمانشاه:

فضای جامعه را با یادواره‌های شهدا عطرآگین کنیم

«امیری مقدم» گفت: باید فضای جامعه را با یادواره‌های شهدا عطرآگین کنیم و جهاد تبیین را عمل نماییم؛ چراکه شهدا فقط برای خدا کار کردند و جز خدا را نمی‌دیدند.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 29May 2022

اقتدار و عزت و پایمردی نظام اسلامی ما مرهون ولایت مداری شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه، امروز (یک‌شنبه) در کنگره سردار شهید «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید گیلانغرب که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان و مردم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و عزت و پایمردی نظام اسلامی ما مرهون ولایت‌مداری شهداست که با فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به جبهه‌ها رفتند و با تقدیم هستی خود، در مقابل تمام دنیا ایستادند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان در آینده‌ای نزدیک، گفت: مسائل و مشکلات، نیاز‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌های مختلف استان جمع‌بندی شده تا مطالبات به‌حق مردم کرمانشاه در این سفر به شایستگی محقق شود.

وی اظهار داشت: عظمت کشور ما امروز از اقتدار شهدای ما است، جهاد فقط نظامی نیست؛ بلکه امروز در سایر حوزه‌ها هم باید تفکر جهادی و ولایی حاکم باشد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: هرچه داریم از شهداست و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی اگر در مسیر شهدا نباشد، به واسطه خون‌های شهدا عاقبت به‌خیری نخواهد داشت؛ بنابراین اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت عاقبت به‌خیر باشیم، باید در مسیر شهدا و ولایت فقیه حرکت کنیم.

امیری مقدم ادامه داد: باید فضای جامعه را با یادواره‌های شهدا عطرآگین کنیم و جهاد تبیین را عمل نماییم؛ چراکه شهدا فقط برای خدا کار کردند و جز خدا را نمی‌دیدند.

وی خدامحوری، توکل و اعتقاد به امداد الهی و مجاهدت خالصانه برای رضای خدا را از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و گفت: رفتار و دفاع شهدا نیز خدایی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها